F&B Administrative Coordinator

Groupe ACCOR

FranceCDI
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L'entreprise : Groupe ACCOR

Accor est un leader mondial de l'hôtellerie, fort de plus de 5 000 hôtels et de 10 000 espaces de restauration et bars implantés dans 110 pays. Le groupe déploie un écosystème hôtelier pleinement intégré, qui compte parmi les plus diversifiés du secteur. Celui-ci associe des enseignes de luxe et haut de gamme à des offres milieu de gamme et économiques, adossées à des concepts lifestyle exclusifs, lieux de spectacle et de divertissement, vie nocturne, restaurants et bars, résidences privées, hébergements partagés, services de conciergerie, espaces de co-working... Accor dispose ainsi d'un portefeuille de marques incomparables, animé par quelque 300 000 collaborateurs à travers le monde. Plus de 65 millions de membres bénéficient par ailleurs du programme de fidélité complet du groupe, ALL - Accor Live Limitless, le compagnon lifestyle du quotidien, qui donne accès à un large éventail de récompenses, de services et d'expériences. Le groupe s'attache en outre, au travers de ses initiatives Planet 21 - Acting Here, Accor Solidarity, RiiSE et ALL Heartist Fund initiatives, à agir concrètement en matière d'éthique et d'intégrité professionnelle, de tourisme responsable, de développement durable, d'engagement solidaire, de diversité et d'inclusion.

Description du poste


Company Description

Sofitel Phnom Penh Phokeethra

Immerse in a luxurious haven of tranquility and French colonial elegance. Sofitel Heartist greet guests in each step of their experience in our inspired 5-star hotel located in close vicinity of a large scale shopping mall, government offices, embassies, major tourist attractions and the charming riverfront. Delight in one of our four gourmet restaurants for the ultimate culinary journey.

Life is Magnifique in Phnom Penh.


Job Description

• Perform administrative duties assigned by EAM F&B in a timely and efficient manner.

• Responsible for the daily movement and liaise closely with all the outlet managers in the Food & Beverage department and coordinate with other departments concerned.

• Maintaining and updating information related to F&B operations, including menu, restaurant booking, promotions, and guest feedbacks.


Qualifications

• Minimum 2 years of experience in a similar role preferably from hospitality or F&B industry.

• At least bachelor degree in business administration or equivalent.

• Familiar with all MS-office applications.

• Excellent organizational, planning and managerial skills.

• Good communication skills in Khmer and in English.


Additional Information

• Competitive salary & service charge

• 07 Days off per month

• Split-shift allowance

• Annual leave

• Seniority payment

• Duty meals & uniform

• Health & accident insurance

• Staff discounts at Accor hotels

• Opportunity to grow your career with Accor group worldwide.


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au poste de F&B Administrative Coordinator - CDI.

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