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Administration Manager M/F

Hier

Critères de l'offre

  • Manager (H/F)
  • Lot (46)
  • CDI
  • Temps Plein
  • Secteur : Informatique, Internet, Télécoms
  • Expérience requise : débutant à 1 an
  • Domaines d'expertise : Environnement , Manageur , Support , Appraisals , Bâtiment industriel Voir plus , Contract management , Energétique , Installation industrielle , Maintenance , Business reporting , Construction , Administratif Voir moins
  • Niveau d'études : Bac. Général

L'entreprise : JOBINLIVE

JobinLive propose, depuis maintenant plus de 10 ans, des solutions RH toujours plus innovantes en matière de Conseil et de Recrutement.

Pour accompagner les travailleurs handicapés dans leurs recherches et les entreprises dans leurs objectifs RH, JobinLive propose chaque jour des solutions de plus en plus adaptées et des outils toujours plus pertinents .

Description du poste

JOBINLIVE recrute pour le compte de son client Bouygues Energies & Services UK - FM

Bouygues Energies & Services est présent dans plus de 30 pays à travers le monde. Forts de l'expertise de nos employés britanniques, nous fournissons des capacités d'ingénierie et de service dédiées à la conception, la construction, l'exploitation et la maintenance d'infrastructures, de bâtiments et d'installations industrielles. De la gestion des installations à la performance et à la fourniture d'énergie, en passant par les solutions de ville intelligente, d'infrastructure et d'industrie; nous avons une expérience réussie dans la prestation de services dans une gamme d'environnements critiques complexes et sécurisés. Bouygues Energies & Services s'engage pour la diversité et l'égalité des chances au travers de son approche «Success in Diversity» et est ouvert à tous les talents.

The role:

· To provide a professional on site administrative support function to senior managers

· Managing the administrative team in all areas of their role

· To manage all site inductions for new starters and contractors, including any relevant training

· Manage the provision of administrative support to the contract management team

· Diary management, admin tasks, reporting, CAFM management, document meeting notes

· Manage all administrative functions across the contract to high standards

· To manage and support the helpdesk function ensuring adequate resources available at all times

· Preparation of monthly and annual reports for management and client circulation

· To manage stationery levels in the office and orders

· To manage the administration function in preparing reports, presentations , correspondence and tender documents

· To manage all annual leave and sickness absence reporting for the team

· To carry out HR processes including one to one meetings, annual appraisals and formal HR processes

· Manage the web cycle process including resolution of payment queries

· To complete monthly time sheets and manage monthly expenses

· Working 40 hours per week, from 8am to 5pm , Monday to Friday

Description du profil

The person:

· Experience of manging a team of administrators

· Experience of managing formal HR processes to conclusion with assistance from HR

· Good written and verbal communication skills

· Well organised with the ability to plan and prioritise workload for a team

· Good knowledge of health and safety regulations and safe working practices

· Experience of using a CAFM system is a distinct advantage

· Full driving licence required as travel will be required

In return, we offer an attractive salary and benefits package, including training opportunities.

Salaire et avantages

Salaire : Salaire selon profil


Référence : BYESFMLCFT-18277